Spørgsmål, svar og betingelser

For at benytte Nemrens.dk skal den virksomhed, du arbejder i eller repræsenterer tegne et Nemrens.dk-abonnement. Det tager kun få minutter, og det eneste, det kræver, er, at du ringer til Nemrens.dk på 86 21 91 50 eller sender en e-mail til mail@hcrenseriet.dk.
 
Oplys virksomhedens navn, adresse og telefonnummer og antal medarbejdere.
 
Kort tid efter modtager du en abonnementskode, som alle medarbejdere i virksomheden kan bruge, når de bestiller services på Nemrens.dk. Ud fra den kode kan Nemrens.dk se, hvor tekstilerne skal hentes og afleveres.

Alle bestillinger skal afgives inden kl. 8.00 samme dag, som tøjet afleveres på din arbejdsplads. Tøjet afleveres torsdag og hentes den følgende torsdag.

Torsdag eftermiddag leverer Nemrens.dk tekstilerne tilbage på din arbejdsplads.

Spørg en kollega eller kontaktpersonen på din arbejdsplads. Alle har samme kode. Alternativt kan du skrive ”Glemt kode” fra din firma-e-mailadresse til mail@hcrenseriet.dk, Så mailer Nemrens.dk din kode.

Nemrens.dk modtager både Dankort og MobilePay betalinger.

Priserne på Nemrens.dk er inkl. moms og tjenesten er 100 procent gebyrfri

Ja, som udgangspunkt. Hvis du alligevel ikke ønsker at få renset tekstiler, men har du indleveret dem til rensning, kan du kontakte Nemrens.dk og oplyse dit ordrenummer for prøve muligheden for stoppe rensningen. Har Nemrens.dk allerede renset tekstilerne – så gælder fortrydelsesretten ikke.

Nej, vi dækker Århus og omegn, men udvider løbende dækingsområdet til Østjylland og større dele af provinsen. Kontakt os for at høre, om vi dækker dit område.

Ja, men du skal være tilknyttet en virksomhed med Nemrens.dk-abonnement for at bruge Nemrens.dk

Nej. Nemrens modtager både Dankort og MobilePay betalinger.
Der kan være tilfælde, hvor De som kunde kommer til at bestille de forkerte renseservices. Eksempelvis kan det ske, at De bestiller rens af tre skjorter, og ikke tre silkeskjorter. I de fleste af sådanne tilfælde renser Nemrens.dk skjorterne, men forbeholder sig ret til at sende Dem en mail, hvori vi anmoder om at betale den merpris som gælder. Det sker uden gebyrer, og vi beder Dem som kunde have forståelse for, at De har ansvar for at bestille de korrekte renseservices.

Skriv en mail til mail@hcrenseriet.dk. Skriv dit ordrenummer og dit telefonnummer og hvorfor du er utilfreds. Så hører du fra os. Husk inden rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen eller manglen, at gøre os opmærksom på det.

Ja, Nemrens.dk behandler betalingsoplysninger med højeste grad af fortrolighed og overholder alle gængse principper for god nethandel.

Nemrens.dk benytter QuickPay som 3. parts betalingssystem og er godkendt og certificeret af PBS. Al kommunikation mellem Betalingssystemet og kortindehaveren foregår via en krypteret SSL forbindelse. Dette sikrer, at uvedkommende ikke kan se de data som udveksles. Ligeledes krypteres data der sendes mellem Betalingssystemet og PBS’s betalingsserver.

Nemrens.dk…
 
  • er et nyt døgnåbent online-renseri, der sparer dig for tid og turene til og fra en renseri-butik
  • er en renseriservice for ansatte i virksomheder
  • henter og bringer tøjet i virksomhederne
  • er gebyrfri og billigere end renseri-butikker
  • har kvalitetsgaranti og er sikkerhedsgodkendt og har høj leverinssikkerhed
  • tager i mod Dankort og trækker først pengene fra kortet, når Nemrens.dk leverer tøjet på din arbejdsplads
  • har til huse i en topmoderne renseribygning opført i 2009 efter nye, strenge miljøkrav
  • er miljøvenligt, fordi brugerne ikke skal køre efter renseriet, og fordi, Nemrens.dk stiller skrappe miljøkrav i produktionen.